samtala med kuratorn.

hej nu har jag kommit hem, sitter och kollar på Oprah. Idag har vi arbetat vädigt mycket med våran välgörenhetskonsert. kom dit allihopa vi har sammlat ihop en massa vinster idag som man kan vinna.

Jag har även varit hos en kurator. Att jag vågar eftersom jag vart så sviken av min förra kurator. Vi pratade väldigt mycket om mitt öga. Eller jag pratade väl inte så mycket. Jag har ju så hemskt svårt att prata med folk i huvudtaget. Att prata om mina känslor och hur jag känner mig och hur jag mår, ja jag har svårt att öppna mig. De kanske sitter i att jag har svårt att lita på folk. Ja vet inte ja. Men de gick väl ändå bra. Ja prata ju lite iallafall hihi..

Nu ska jag sova för jag har förbaskat ont i mitt öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0