nu åker jag till Bräcke

jag och jimmy tjaffsa om vem som skulle komma till vem. Jag vet att det är min tur. Men jag kände mig så stressad med Bolivia arbetet och så. Så jag ville gärna att han skulle komma till mig. Men eftersom han och hans rumskompis sitter näst intill ihop så kunde inte han heller komma till mig. Jag vill så gärna träffa honom för ja kan inte vara med han i helgen. TROTS att han lova att vi skulle vara med varandra i helgen eftersom vi inte har varit med varandra på en helg på väldigt länge.  Men självklart när han och jag har planerat in att vi ska vara med varandra då ringer hans chef och säger att Jimmy måste jobba. Jag blir så less. Så nu blir ja så lov tvungen att åka till han för att han inte vill komma hit. Så 16.40 åker jag ,

nu ska jag byta om till mjukiskläder och packa en liten väska. Vi hörs imorgon gott folk =)!!

Kommentarer
Postat av: Towa

Ja, jag tror det gäller på alla Teknikmgasinet i Sverige. Annars kan man ju bara beställa via internet. :D

2008-05-28 @ 16:28:08
URL: http://kkato.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0