klumpen i magen han löst upp.

ÄNTLIGEN! nu känns det som att vi är på rätt bana igen angående Bolivia arbetet. Det har varit ganska tungt idag. Men när vi hade mötet ikväll med alla som skulle vara med kändes det faktiskt bra. "modellerna" har valt ut kläder och banden har fått biljetter så dom ska sälja till sina kompisar Min sten har släppt från magen.  Även fast mötet med banden vart ganska misslyckas så kändes det ändå bra att träffa nästan alla så man har ett ansikte på dom. Vi hade en riktig fotomodell där som lärde våra ganska oerfarna modeller att gå och visa attityd. De var roligt att se alla försöka och jag är helt säker på att det kommer att bli sjukt bra när de väl gäller =) !! Nu är jag pepp igen.

Kommentarer
Postat av: kimLodberg

hur gåre med cancern då ? :O
min mamma hade cancer , så jag fattar ganska mke av vad du går igenom :/

2008-05-31 @ 13:34:42
URL: http://kimlodbeeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0