"klippt Linus"

Hallå, idag har jag haft en hyffsat bra dag. Jag har klippt Linus idag , han blev faktiskt bra. Mimage19en han är inte helt klar så ja ska fortsätta att klippa han imorgon. Ja slutar ju ändå så tidigt imorgon o jimmy kommer ju inte förens vid 4. Imorgon ska vi grilla , Jag Malin Peter Jimmy Lotta Ida Aron Johan, dom är ja helt säker på ska med...
Så jag kommer lägga in vackra grill bilder imorgon så de får ni inte missa. hihi. Nu lät jag som att jag gjorde reklam för mig själv eller något.  Förresten så håller Linus och Mira på att para sig. Hoppas de blir små valpar. Men ja kommer inte att vilja sälja valparna isåfall. hihi .

Ja just de ja har städat min klädkammare idag. De va så himla stökigt där inne med kläder överallt osv. Så nu är det skit snyggt där inne och det är ordning och reda. Undra hur länge de varar den här gången ;D.



image20
"Kommer ni ihåg att ja skrev förut att jag hade satt på schabloner på min vägg. Och ja sa att ja skulle lägga ut en bild. Aja nu har ja gjort de iaf :D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0