flyg nojja


jag har en riktig flyg nojja. Eller egentligen jag har nojja när ja ska resa själv. De spelar ingen roll om det är flyg buss eller tåg. Jag får för mig att jag har satt mig på fel flyg. Som idag när jag flög så hade ja bråttom att kliva på flyget. Så när jag sätter mig får jag panik för att tjejen i högtalaren pratar norska, då trodde jag att jag hade skyndat på till fel flyg och att vi skulle åka till Norge

Samma när jag åker tåg till Bräcke, jag måste dubbel kolla tider flera gånger. Sen när jag kliver på tåget måste jag läsa vart tåget ska, om de står sundsvall C eller inte. Ja kan få för mig att jag har åkt förbi när jag har blundat en lite stund.

Ja vet det är fjantigt men jag kan inte hjälpa det. tönt denize.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0