" en härlig vårdag"

Hej , nu har jag fixat till det lite i bloggen. Jag har gjort kategorier så ni kan hitimage18ta lite lättare ifall de är något specielt

inlägg ni vill läsa eller så. Jag har gjort tre stycken. Sen har jag bestämt mig för att skriva lite roligare rubriker istället för 1 maj 3 maj osv.  Nu ska jag berätta om vad jag har gjort idag.. Jag har varit på skolan för första gången på 3 veckor. Kändes lite knepigt att vara där. Men ändå härligt att få umgås normalt igen. Sen var det så skönt att sitta ute i det härliga vädret.. För en liten stund när jag satt där ute och pratade, för en liten härlig stund kände jag mig normal. Jag kände mig inte alls annorlunda från mitt sällskap. Jag skrattade och pratade och bara njöt av mina vänners närvaro. Och jag älskar verkligen mina vänner. Jag kände ingen smärta och ingen oro inom mig. De är ett stort plus att vara tillbaka till skolan. Då har jag inte tid att tänka på mig själv på samma sätt.     

                                         

                                                                                                                              
Förresten GI har funkat hur bra som helst idag..

Ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0