döds straff!!

jag kollar på ettan nu. Nu handlar det om den här hemska mannen som stängde in sitt barn & våldtog henne. Jag är egentligen emot dödstraff MEN , nu tycker jag att den vidriga mannen förtjänar det. Eller att dom stänger in han där hon satt. Ända tills han dör..

usch vad hemsk jag låter, ett blogg inlägg som innefattar ordet död flertals gånger. Men när jag hör/ser en sån här händelse blir jag så irreterad & ledsen. Sånt här borde inte hända!!!!

vad tycker ni borde vara för lämpligt straff?

Kommentarer
Postat av: Catrin

Absolut jag kände samma sak, straffa gubben hårt. I slutet av programmet så säger dom att om han inte är psykiskt sjuk så kan han få ett straff på 15 år. 15 år vad är det då han våldtagit sin dotter och haft hon instängd i 24 år. Då borde han sitta inne minst lika länge. ja hellst i samma bunker som dottern fick sitta i. Åh jag blir så arg, hur kan detta hända?

2008-05-28 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0