den härliga vår känslan.

Nu hänger den härliga vårkänslan i luften, alla barnen är ute spelar fotboll och leker roliga lekar. Alla som kröp in och gömde sig under vintern har äntligen vågat visa sig fram. Tänk vad lite sol gör. Nu kan man gå ut och gå med hundarna utan att behöva klä på sig i en kvart för att inte frysa ihjäl. Jag bara älskar våren och sommaren. Och det jag framförallt älskar är när det är ljust dygnet runt och att man inte är lika trött på morgonen.

Nu ska jag gå ut och gå med hundarna. OCH jag behöver bara ta på mig en kofta sen kan jag vandra ut =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Härligt med sol efter den mörka vintern :)

2008-05-27 @ 18:52:36
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0