4 maj

Hej .
Jag hade det väldigt trevligt i ö-vik. Hittade massvis med kläder och allihopa hittade kläder till Camillas bröllop.. Jag och susanne som ska vara brudtärnor har lika klänningar och en snygg kofta till det. Vi prövade kläderna efter stängningstid så de var ju perfekt. Vi hade lite tapas i butiken myspys. Sen for vi till mammas lägenhet som är, ja hör och häpna .. En LITEN etta. Så fem tjejer med massvis med påsar täcken kuddar ja you name it i en liten lägenhet ojojoj. Men det var ju mysigt iallafall.Vi grillade och hade tonvis med skratt. Camilla var roligast under hela kvällen. Ja de var hon verkligen.

Vi vakna vid 10 duschade åt mys frukost ute på verandan, tur att det var fint väder så man kunde sitta ute. Sen packade vi ihop kollade på talang sen for vi och åt lunch på MAX klockan 1. Sen åkte vi hemåt. Jag kollade på film under bilresan såg den här filmen enchante, eller som den heter på svenska , förtrollad. Hade sett det förut men ja tycker att det är en gullig film. Sen såg vi två älgar på vägen. Tyckte de var lite roligt.

Efter att vi hade släppt av alla på deras ställen så åkte jag och mamma och köpte kina mat. Sen hem och åt middag med min älskade jimmy.. Han hade väntat hemma på mig från klockan 1. Är han inte en klippa på säg.
förresten har han blivit riktigt sjuk så de är synd om han. Krya på dig älskling..

nu ska jag gå och lägga mig. Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon igen :)


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hej Denize.
Fick veta av din mamma att du har en blogg. Har nu varit inne och läst. Kul att läsa och va fint och klokt du skriver.Du är en TOPPENTJEJ. Tänker jättemycket på dig. KRAM
Hillevi

2008-05-05 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0