"2 nationella prov"

Nationella prov idag, två stycken dessutom. Vaknade med sprängande huvudvärk , dålig stasrt på dagen. Det är som att de blixtrar innan för ögat. Svårt att förklara. Sen till skolan. Jag först läs frågor. Det gick nog sådär, trots min huvudvärk. Sen var den lyssna óch förstå. De gick desto sämre. Men jag sa till läraren innan att jag hade ont i ögat och om jag fick hemskt dåligt så skulle vi ta de sen. Så efter nationella så tänkte man ju att det skulle vara slut på engelskan för dagen. Men ack vad fel ja hade. Dom hade ändrat schema så efter lunch hade ja engelska igen. Men de va ju trots allt ganska roligt. Vi skulle skriva ett kärleks brev så vi började skriva ett till ingrid(engelska läraren) om hur mycket Mikael älskade henne osv, ja tror ingrid tyckte att de va roligt :)

Nu ska ja ut och gå med hundarna. De sägs ju att man ska promenera MINST en halvtimme om dagen.. Ojojoj vad hälsosam jag har blivit  =D


Kommentarer
Postat av: Claudine Hansdotter

Hej Denize, jag har hört och följt lite grann om dig och det som har drabbat dig. Jag förstår att det är tufft att behöva gå igenom något sådant här, men det här kommer du att klara. Jag har min systerdotter på besök, hon berättade att en kompis till henne har gått igenom exakt samma sak. Hon är nu på bättringsvägen den har nu börjat att skrumpna. Det är 8 månader sedan hon gick igenom detta. Vill du ha kontakt med henne så kan jag förmedla adress eller tele.nr till henne. Kramar från Claudine

2008-05-07 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0