2 maj

Hej , inatt drömde jag så konstiga drömmar hela natten. Om att jag skulle sluta nian men missa hela cermonin och så vidare. Jätte konstigt var de iallafall. Nu kollar jag på Rachel Ray och väntar på att mamma ska komma hem..

På måndag börjar jag med GI-metoden. De kommer att gå bra , Mamma tyckte iallafall att det var en jätte bra idé när jag föreslog den. Malin ska också köra på den metoden. Så jag får skriva här i bloggen vad jag äter om dagarna.

Imorgon ska jag åka till ö-vik och vara i mammas affär för sista gången. Helt ärligt vet ja inte hur ja ska klara mig när inte mamma har butik längre. (hon har en VILA butik). För så länge jag kan minnas har mamma tagit hem kläder till mig. Så nu måste ja ut och shoppa själv. ojojoj , inte för att ja inte tycker att de är kul. Men det har varit mycket bekvämare & billigare att mamma har tagit med kläder hem. För de är ju snygga kläder.

Skitsamma. Nu ska jag ner och 'ta frukost. För jag är jätte hungrig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0