1 maj

En helt ny månad och sommarlovet närmar sig. Det märks så väl i östersund när sommaren är på gång. Eftersom vi har den underbar midnattsolen eller va de heter. När de är i stort sett ljust dygnet runt. Så himla underbart. Värmen hänger i luften fast det är molnigt. Jag älskar verkligen våren. Snön har smält nästan överallt nu också.

Idag har jag gjort absolut ingenting, det har varit så himla skönt att bara trampa runt hemma. Jag sov hos Malin och vi vaknade vid halv ett. Sen kom mamma och hämtade mig. Ja just de, jag har satt upp schabloner i mitt rum. Det var lite konstigt för de står att dom ska fastna på väggarna av sig själva men dom rammlade ner. Så jag fick limma upp varenda liten del, och det vart kladdigt och mer pillrigt  (schabloner är som ett mönster som man sätter upp på vägen typ enn stort klistermärke). mamma hade köpt dom på IKEA. Jag ska lägga in en bild senare så får ni se hur resultatet blev. Skit snyggt tycker jag att de blev iallafall :)  .

Nu tänkte jag kolla på Hair nu. Men ni får sova så gott så skriver jag igen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0