varför är folk så?

När jag fick mitt cancer besked vart alla helt plötsligt jätte snälla.  Men två månader senare ändrades exakt alla. Är det verkligen så att folk bara är extra snälla med folk som är sjuka? Och jag tror att alla tror att min sjukdom är över nu. Vilket är helt fel. Jag plågas hela tiden av en värkande huvud verk och verkligen ingen tar hänsyn till att man har ont. Jag kan ALDRIG sätta mig ner och ta det lugnt för jag måste hela tiden göra saker. Jag blir så hemskt less på det. Men eftersom jag nästan aldrig klagar så fattar ju ingen det. Men när jag väl säger till så är de ju ingen som bryr sig iallafall. Så varför ska man då säga till?

Kommentarer
Postat av: Jessica

"Är det verkligen så att folk bara är extra snälla med folk som är sjuka? " det undrar jag med!

2008-06-10 @ 20:31:03
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0