trött och less.

Efter en ikke jobbig dag på jobbet så är jag ändå trött och less. Eftersom jag bara har bakat bullar idag så ser jag nästan ut som en bränd bulle och luktar definitivt som en. Vi brände hälften av alla bullar som vi gjorde trots att vi hade bra uppsikt över dom. Ibland händer de saker som man inte kan rå för hehe.

Jag gick från stan idag med min älskade lilla Linus. Lotta som är pansionerad är ute i en stuga. Där trivs hon mest hon behöver inte gå ut och hon blir gödd med en massa korv etc etc.


"Helt otroligt vad man kan älska en sån här liten hund. Men visst är han
ändå helt underbart söt?"

Kommentarer
Postat av: MALIN

Min Älskliiiing <3 höhö

2008-07-07 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0