sista skolarbetet

sista skolarbetet för den här terminen är precis skickat. YEES! äntligen säger jag bara. Sjukt skönt att vi får sommarlov IMORGON!!! Men nu ska jag inte hura i förskott eftersom jag fortfarande har skolarbete kvar att framföra. Dom ska plåga oss in i det sista verkligen. Så imorgon ska jag framföra hur danmark ser ut som land och politiskt sätt. suck. Förresten så fick ja G i kinesiska, nöööjjd.

Snart kommer min lilla fiffi till mig och vi ska sitta och prata strunt timvis nu skulle ja tro hihi. Det är verkligen det bästa med tjejer. Vi kan sitta och prata prata och prata i timmar och vi får inte tråkigt. Om jag skulle sitta och prata med jimmy så länge tror ja att han skulle bli tokig och stoppa sina strumpor i min mun för att få tyst på mig. hihi =)

Nu ska jag ner och prata med mamma. Har inte gjort det på hela dagen. Förresten så har jag märkt att ni har blivit så dåliga på att kommentera. Förut var ni ju så go och jag fick kommentarer hela tiden. Skärpning på er nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica<3

"svar: vadå har du upplevt det?

förresten ska du också på festen?"







svart :) ja det har jag men det var länge sen.

ja det ska jag ska du dit?? :)

2008-06-11 @ 23:33:52
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0