Shake it for Bolivia

4780 kr  tjänade vi ihop ikväll till de fattiga barnen i Bolivia. Ni som inte kom missade verkligen något. Jag vet att många av er som var med tyckte att vi 6 tjejer var värdelösa arrangörer. Men vet ni en sak? Jag bryr mig inte för fem öre. Jag är sjukt nöjd över kvällen , visst man kunde ha gjort vissa saker bättre. Men ändå det var vårat första stora projekt så det var ett bra resultat. Nu vill jag bara veta vad jag får för betyg.. VG MINST!!! Ett stort tack till alla som kom och ställde upp. Lägger upp lite bilder sen kvällen , orkar inte lägga upp på alla =)

mamma & lena




Joppey & Såkel.

frida sara och fredrik.

malin & mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0