sämsta bloggaren

är jag!! Jag har verkligen blivit en urusel bloggare. Jag har hört att om man är en bra bloggare så skriver man MINST 3 gånger om dagen, och nu har inte jag skrivit på 3 dagar. Skamm på mig. Men bara så ni vet så kommer jag förmodligen inte bli bättre nu när det är sommarlov. Då vill jag helt ärligt inte sitta och häcka framför en dator hihi.

I två dagar har jag haft fullt upp nu. I torsdags var vi i stenbrottet lite folk och vi hade hur roligt som helst allsång skratt och vänner! Me love. Igår var det skolavslutning vilket jag älskade. Det ska bli hur skönt som helst med sommarlov. Men jag har inte fått mina betyg än. Jag får dom hem skickade nästa eller veckan därpå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0