jobbjobbjobb

Nu har jag jobbat i två dagar på Vallaskolan. Visserligen så jobbade jag där förra året också så det var inget nytt för mig.  Men idag har jag suddat klotter och bärt stolar bord m,m. Vi har rullat piano och vi har städat sporthallen. Man känner sig ändå rätt duktig efter att man har jobbat, de känns som att man gör nytta iaf. Annars hade jag sovit till 2 sen hade jag gått upp och inte gjort någonting PLUS att jag inte hade haft några pengar till min utlandsresa med friluftsgrupen. yeess

Just de, nu ska jag göra något smart här. Frillen (en av mina handledare på jobbet) Han ska vara DJ på min systers bröllop och jag skulle hälsa till min syster från honom att:
Om man vill koppla in en dator i de där ljudgrejjset så behövde man ha en sladd. En sån där som man stoppar i vanliga CD spelare som är vit & röd. Ja du förstår. Och han trodde inte att han hade någon men om ni hade det skulle ju det vara bra. Sen kan du tanka hem låtar som du vill ska spelas på datorn om den ändå ska kopplas in.

Så nu har jag iaf skrivit det hoppas hon läser. Annars får jag väl slå en pling.

Frillen- vad blir camilla till dig då, eftersom du ska vara brudtärna?
Denize- men det är ju min syster!
Frillen- VAA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0