irretationsfasen

Bolivia arbetet, vad mer kan jag säga? Vi blev intervjuade av LT idag. Så jag är förmodligen med i tidningen imorgon yeyy. Om jag är det så skriver jag självklart ut det imorgon. Nu har vi nått fasen på vårat arbete då alla är stressade och man missuppfattar varandra totalt nästan komiskt om man står utanför och tittar på. Vilket jag gjorde. Alla blir irreterade på varandra. Nu när det är sol ute borde väl ändå alla vara glada? eller har jag fel? =)

Kines olle sa till mig att han tyckte att det var synd att jag inte hade gjort provet. Eftersom jag var en av de bästa i gruppen och var en naturbegåvning med mitt utal. Jag kanske var kines i mitt förra liv vad vet jag hihi..

Nä nu måste jag städa mitt rum sen ska jag ge mig på och klippa min sura lilla vovvsing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0