insamling loppis

ursäkta för att jag inte uppdaterade igår. Men jag har samlat in jätte mycket grejjer i valla som vi ska ha till loppisen den 27-28 juni. Vi ska samla in pengar till en resa med friluftsgruppen. Tror ni jag längar sjukt mycket eller? Folk lämnar så mycket grejjer skräp skräp skärp. Men ibland kan man faktiskt finna något roligt.  Nu närmar sig national dagen och ni har väl inte glömt bort vad som händer då? Om ni vill så kan jag fixa kompis pris till biljetterna ;)

Jimmy har varit här i flera dagar nu. Det är så härligt att ha han i närheten hela tiden. Man blir som lugn, jag längtar så mycket efter honom när vi inte får vara med varandra. Nån mer som jag längtar efter är iaf min pappa.

Nu ska jag in på youtube och kolla in lite tuffa grejjer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0