happy?

Nu ös regnar det ute, och då tänkte jag att jag skulle skriva hur jag hade haft det i midsommras. Mamma ringde nyss och har åsikter om vad jag ska skriva i min blogg. De skulle ja uppskatta om det istället var en gullig kommentar. Inte när jag får ett telefonsamtal då känns det mer anklagande för att man inte har orkat satt sig ner och skrivit vad man har gjort de senaste dagarna. Så nästa gång nån har någon önskning om vad jag ska skriva om i min blogg så skriv en kommentar. Men jag tänkte att jag skulle berätta  iaf lite i helhet. Jag orkar inte gå in på detaljer för då skulle ja få skriva till imorgon. Men det viktigaste roligaste och det bästa i midsommras var att jag fick vara med min jimmy. Plus att min jimmy fråga om jag ville förlova mig med honom.

Vi satt och åt lunch, jimmys föräldrar hade precis anlänt till verkön. Vi åt och hade det trevligt. De vuxna tog nån snaps och de sjöng sånger. Som man brukar göra på midsommar. När jimmy kollar mig djupt i ögonen. Han skakar lite, jag trodde att det berodde på kylan. Men så var inte fallet. Jag höll om han och han såg på mig, sa att han älskade mig. Jag sa att jag älskade honom. Då frågar han, vill du förlova dig med mig. Det rusade snabbt i huvudet och en miljon tankar han uppstå. Jag blev så tagen och ett lyckorus snurrade runt i hela kroppen. Ni förstår ju alla självklart vad jag svarade. Ja självklart.


Jag har verkligen underbara bilder sen helgen. Men datorn är hemskt seg och jag är lite hungrig . Så jag ska kila ner och ta mig nått att äta.

Kommentarer
Postat av: MALINLJUSBERG :D

Ni är är så prefekta för varandra ! :) man blir som så lycklig av att bara kolla på er två och hur kära ni verkligen är :) Grattis igen är så glad för eran skull :D Älskar dig <3

2008-06-24 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0