en vanlig dag.

En vanlig dag som sommar jobbare. Barn arbetare för kommun, eller nått. Vi har inte gjort så mycket idag. Förutom att förstöra våra ryggar, genom att bära sten bord m,m. Men vad gör de? Våra ryggar ska ju bara bära våran generation in i ett nytt Sverige. Njaa, nå liknande iaf =) . Men man ska väl inte klaga. Vi har även pantat burkar till våran friluftsgruppsresa. 1300 tror jag att det blev. Vilket är ganska bra ändå.  Imorgon är det loppis i valla centrum. Någon som är sugen på att secondhand shoppa så kom till valla imorgon då.

Men nu ska jag lägga mig och läsa lite Cosmopolitan. Jag har precis suttit och myst med mamma framför TV:n det var en ny serie som började idag. Jag tycker om den, också drack vi jordgubbs the. Riktigt mys.

Nä nu är det Cosmo daxs. Vi hörs imorgn förmodligen =) God natt på er alla.


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Hej hjärtat! Vill bara säga att även om jag inte läser varje dag och inte kommenterar så mycket så gillar jag verkligen att läsa om hur du har det. Grattis så mycket till förlovningen! Har haft lite mycket att tänka på men det kommer någon uppvaktning så småningom. Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Ska jag hämta dig imorgon så vi får träna lite? =) Kramar till dig

P.S Du måste komma och titta på Mira, hon är så tjock nu! Kände något som rörde sig i magen på henne i morse D.S

2008-07-01 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0