en sjukt trevlig kväll.

Igår hade jag det jätte trevligt. Först grillade jag lotta ida och fhrida här hemma hos mig, flintastek klyftpotatis och beasås. mums. Vid tio åkte vi till öp hallen för där var det massa folk. Vi kom dit satt och pratade och umgicks. Sen spelade vi brännboll , tjejerna mot killarna. Vilka tror ni vann då? TJEJERNA såklart hihi. Vi spelade även rugby vilket resulterade i en blåklocka för min del. Ja hade bollen så skulle viktor ta den av mig så på någor höger o vänster så knäade han mig. Men de är sånt som man bara kan skratta åt. Sen "gick" jag och lotta med flera in till stan och vi 4 tog bussen halv 2.

Nu har fhrida åkt på jobbet ida har åkt hem lotta ligger och sover och jag sitter här. Idag kanske jag och lotta ska färga ögonfransarna yeess. De har jag längtat till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0