sjukhus idag, imorgon!

Idag har jag tagit bort två födelsemärken. Gjorde faktiskt skit ont när jag fick bedövningen. Sen skar dom bort hela hudförändringen så jag hörde liksom när dom skar. Usch så läskigt!!

Imorgon ska jag till stockholm och kolla upp ögat och bäst av allt träffa pappa. Så imorgon vid tio är jag i stockholm. Men jag har lite pack bekymmer. Eftersom jag vet inte om jag ska ha en väska och checka in eller inte. För om jag bara har en handväska då kan jag ta med mig en deciliter vätska, har någon nått tips på hur jag ska smuggla in hela min necessär i en dl? Men jag ska nog checka in en väska. Skönt att ha lite extra space, eller vad man ska säga hehe.

jag och mamma fixade precis till min "brudtärne look". Min frisyr kommer att va skiiiiit snygg verkligen. Den är som tuff och söt på samma gång, me like. Den passar min klänning super. Jag och Susanne kommer att va jätte fina =) ..

Plus att lill mira har fått valpar två stycken en kille och en tjej.


Kommentarer
Postat av: MALIN

lägg ut bilderna på valparna nu då ;) höhö

2008-07-09 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0