presenter me like.

Nu har jag fått frukost på säng. Alla som ingår i min släkt vet vad jag och kenny får på morgonen. Jo nämligen en räkmacka superduper mums. Vid tio kom Kenny och mamma och sjung för mig. I vanliga fall brukar jag ligga vaken på morgonen och vänta på att dom ska komma. Men tro det eller ej. Idag sov jag när dom sjung. Fast jag vaknade faktiskt runt åtta och undrade vart dom var. Men ändå, jag sov när dom kom.

Presenter so far:
En vinröd titanväska tillbehörande necessär-pappa & nicole
kläder - pappa - nicole
500 - faster Mia
200 - Hillevi
500 kr på H&M -Kenny
mobiltelefon w660i - mamma & pelle
handdukar skärbräda och knivar - farmor


Klockan två kommer hela stora släkten. Skämt och sido , jag fyller ju självklart år på den dummaste dagen i världshistorien. En tisdag mitt i sommaren. Ingen är hemma . Men de som ser det här är iaf bjuden på hamburgare och marängsvich (hur de nu stavas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0