polis polis potatisgris?

Idag har jag solar och mått gått hela dagen med Sofia och Malin. Efter soltiden så åkte jag och Malin in till stan och sofia for hem. Jag och Malin hade en romantisk middag på Easter Palace mums. Vid halv sju kom den älskade sandra. Det var en hemsk rolig och framför allt trevlig kväll. Vi skrattade hur mycket som helst pratade minnen och hörde ord fel. Sen mitt i det roliga kommer det en polis emot oss.. Vi blir tyst och det ilar i min mage. Vad är felet med oss egentligen? Vi tre tjejer sitter och har trevligt och vi har inte gjort något fel alls. Men ändå så blir man nervös. Blir alla så? Polisen ville ju självklart inte oss något han undrade bara om vi hade sett nån kille springa förbi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0