killar & tjejer likadana.

Folk säger ju att tjejer alltid måste gå på toaletten tillsammans. Men visst är de ändå så att killar är minsann lika nojjig över att gå på toaletten ensam. Ofta ser man ju killar gå iväg tillsammans om man är ute m,m . Sen klagar killar på oss tjejer för att vi går tillsammans. Sen så att vi människor alltid måste ha med os någon när vi gör nått. Som te.x nu när jag har jobbat i fiket på vallaskolan så är det sällan någon kommer och handlar ensam. Även fast det bara är en som handlar är det ja inte alltid men oftast två eller fler som står över disken och väntar medans den ena handlar. Små nojja kanske. Vad vet jag. hihi

Nu är jag lite små trött. Jimmy skulle ringa mig men de har han nog glömt. Men skit samma. Ja skriver imorgon för imorgon är det min sista dag på jobbet wiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0