Ja jag har cancer.

Nu tror jag precis att det gick upp för mig. Det konstiga i magen som har varit där i flera månader. Ända sedan jag fick reda på att jag hade cancer den klumpen har löst upp lite granna. Det klicka till alldeles nyss. När jag satt och tänkte på allt som har hänt mig det här året. Och när jag satt och tänkte på att jag hade tagit bort stygnen idag. Från att jag opererade bort mina födelsemärken. Men jag orkar inte skriva eller tänka på min äckliga tumör just nu.. Den ska få några få elaka tankar senare när jag går och lägger mig.

Självklart blir bloggen min första vetare. Bloggen min kära ventil för alla mina konstiga känslor och tankar. Förresten bloggen, jag vill vara som Carrie Bradshaw. Hur cool är egentligen inte hon? Hennes jobb är att sitta och skriva en uppsats en gång i veckan. Hon gör sina research på häftiga nattklubbar. Nu ska jag trycka på SATC och fortsätta mitt drömmande om ett liv i NY.

God natt, förresten, imorgon ska jag vara valp vakt! =D

Kommentarer
Postat av: elin

tråkigt att läsa att du har fått cancer, önskar dig all lycka till :)

2008-07-23 @ 00:48:11
URL: http://lundevallll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0