ID sjukhus och så.

Idag var jag på lugnviks hälsocentral klockan 20 över tio dock att jag fick sitta och vänta. Och alla som känner mig vet att jag inte gillar att vänta. BIG suck. Men iaf, så fick jag träffa en doktor minns inte vad han heter. Sånt är jag dålig att lägga på minnet vilket är en dålig egenskap. Han kollade på mina födelsemärken och fann två stycken på ryggen som inte var godkända. Så dom ska bort imorgon.

Sen åkte jag till staden och träffade mamma vicky och maria. Vi fixade pass & ID tills vi ska utomlands. Jag och vicky alltså. Nu längtar jag sjukt mycket tills vi åker. Jag och Vicky gick på stan och jag tror att det var det ända vi pratade om. Utomlandsresan -08.

Jimmy har varit hos mig inatt också. Mys pys, han följde mig på sjukhuset och så. Min lilla Jimmy..

Nu ska jag åka till vicky och hänga fett hihi..

Malin är och förblir i Järpen , men hon måste komma hem förr eller senare. Och då ska jag kasta mig på henne och hänga fett. HEHE


Kommentarer
Postat av: Malin

du&Jag är coola asså! shit asså, miss ya baby ! höhö

2008-07-07 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0