hemma igen..

I helgen har jag varit hemma hos jimmy i lillhäddal. När jag skulle åka dit i Lördags så hade både jag och jimmy kollat fel i busstabellen, ja skulle ta bussen 5 över 5. Men när jag kommer dit så går de ingen buss. För det var ju lördag. Jag som tyckte att jag hade kollat flera gånger. Menmen, så de kan gå. Så Jimmy och svärmor kom och hämtade mig. Så gulligt gjort. Jag åkte till Brunflo och där möttes vi upp efter lite om och men. Hihi.

Í helgen har vi fiskat, kliat myggbett, staplat ved , kört cross , kollat på film, ätit m,m. Eller jag har inte fiskat. Men jimmy och hans familj fiskade. Jag är inte en fisk människa precis. Tycker att det är mysit att titta på och så. Men inte mera. Så vi fick god mat ute i skogen. Dock att det var cirka en miljon myggor. Men dom hör ju ändå naturen till . Tyvärr.

Min lilla Lotta är på sjursjukhuset. Hon ska operera en klo. Min lilla älskade prinsessa. Snart ska Linus bli pappa också. Inte länge kvar nu.

Camilla jag har inga pengar på telefonen men om du ser de här så jobbar jag imorgon från klocka 8 till 23. Men jag smsar sen från mammas tele ifall du inte ser de här =) ..

Nu ska jag jobba, jag är väldigt opepp för att jobba. Men i gotta do what i gotta do. Eller nått haha =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0