gjort stockholm.

Idag klockan tio i tio landade jag i den underbara huvudstaden. Man blir lika förälskad i staden varje gång man är här. Och man hatar traffiken ännu mer när man är här. Sånt man vänjer sig vid antar jag. Pappa kom och hämtade upp mig på arlanda. Vi åkte runt lite med bilen sen for vi till det underbara glashuset. Tre våningar med vero moda only & och jack & Jones. Shoppade loss lite, helt sjukt fina kläder har dom där. Me loves.
'
Sen for vi till st:eriks sjukhus. Man blir som deppad när man går in där. Men allt visade sig att vara bra så här långt. Man kanske till och med kan börja lägga kollerna uppe i östersund. Men de skulle dom fixa om tre månader då jag ska dit igen. Då ska jag göra ultraljud och förmodligen kommer dom att kunna se ännu bättre ifall min tumör är borta då..

Efter sjukhuset så träffade jag min bror, känns som att det var år och dar senast vi träffades. Vi åkte hem hit till svavelsö the best island in the world. Där åkte vi ring. Eller jag och Kenny åkte ring. Grym var vi också. Efter allt badande och så åkte vi in till stan igen och åt riktigt god mat.

Nu ska jag vara social. Kommer hem till östersund igen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tumör och cancer är inte samma sak ju!

2008-07-10 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0