en låång helg.

I torsdags efter mycket om och men så for jag och vicky till Lillhärdal. Vi hade inplanerat att vi skulle på häddalsyran och vara med min underbara pojkvän.
Fredag , vi crusade med Mickes bil. Jag Jimmy Vicky Micke och Tompa. Vi hade det riktigt trevligt. Efter ett par timmars åkande sjungande och skrattande så for vi till Jimmys kompis. Där vi umgicks. Jimmy och några for iväg med bilen och hämtade Vickys pojkvän. Sen gick vi in på Yran området. Där hade vi det roligt , vi åkte karuseller och dansade. Vi fick som tur var skjuts hem.

Lördag. Vi gick upp på morgonen åt frukost. Åt god middag senare på kvällen, sen kom några av jimmys kompisar och vi satt och pratade. Sen for vi ner 13 stycken i samma bil till yran området. Vi hade det allmänt roligt.

Helgen har varit rolig och vi har skrattat och myst. SATC har varit en stor del av min och vickys helg iaf. =)


JAG SAKNAR MALIN SÅ HIMLA MYCKET..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0