DYGNA!

Inatt så dygnade jag & sara. Vicky var med men hon kan man inte säga att hon dygna eftersom hon däckade vid tre. Jag och Sara höll oss vakna till klockan 6 och vi kollade på fyra och en halv film. Sen sov vi till två sen gick vi upp åt frukost kolla på TV. Jag har haft den perfekta söndagen iaf. Gått runt i pyjamas och kollat på film. Efter att dom åkte hem så tog jag ett skönt bad. Nu ska jag gå ut och gå sen ska jag hämta jimmy i stan som kommer med bussen om 45 min. Sen ska vi hänga med vicky och rikardoo. Kul kul , vi hörs sen..

Plus att jag inte kommer att få träffa min lilla mano patrano på suuper länge.

Kommentarer
Postat av: MANOO PATRANO höhö

saknar dig reeeeeeeeeeedan ;( <3

2008-07-06 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0