badpartaj

Min älskade "lilla" kusin maja och jag badade idag i hennes pool. Vi två små vatten monster. Dom som vågar bada och badar länge och vi fryser aldrig, eller vääldigt sällen. Varmblodiga kusiner.  Eftersom Maja fyllde år idag fick hon självklart presenter. 300 kr och ett jätte fint halsband utav oss. Sen fick hon massa andra grejjer, smink och sånt eftersom hon kommer nu in i den åldern då smink är ett av de roligaste sakerna som finns. Och kanske framför allt det viktigaste ;D

Nu sitter jag här i mitt ny möblerade rum och dricker the i min nya kopp och de som jag fick utav mamma. Hemskt praktiskt. Ska lägga upp bild sen. Men ni som följer min blogg vet ju hur jag gör när jag lägger upp bilder. Just de, jag glömmer ju bort allt jag ska lägga upp bilder på i slutändan. Hihi.

Nu ska jag kolla på SATC. God natt mina kära läsare. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0