paus.

Hej hej , nu när jag har varit utan bloggen ett tag så har jag tänkt på att jag inte bloggar i samma syfte som när jag började blogga. Bloggen var mer till för att jag skulle kunna ventilera mina känslor angående min cancer. Men nu när jag tänker efter så skriver jag allt mer sällan om mina känslor och mer så tränger vardagen på. Jag får dåligt samvete när jag inte skriver mer än två gånger om dagen och jag orkar inte ha det så. Innan jag hade bloggen så skrev jag mycket noveller . Fast de flesta har ju blivit raderade men ändå. Jag har tänkt att jag ska börja skriva mer. Så därför tänkte jag ta ännu mera blogg paus.

Vi hörs senare när jag är mer pepp på att skriva blogg =) .

Kommentarer
Postat av: Moster Anette

Hej Gumsan! Tråkigt att du inte skriver något nu! men jag förstår att du behöver ta en paus ibland. Jag tänker på dig!

Massor av kramizar från mig!!!

2008-10-07 @ 22:24:55
Postat av: Anonym

saknar dig hjärtat<33

2008-11-27 @ 20:05:17
Postat av: v

attans, jag som hade någonting att se fram emot när du skrev något kul :) fast jag får ju ändå veta allt kul så det spelar ingen roll :) höhö pussss

2009-10-02 @ 11:40:54
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0