april

En jätte härligt dag idag, solen har varit framme och ytterst få moln på himmelen. De sägs att de ska till och med bli bättre väder imorgon.

I ögat sker väldigt mycket. Du ser hur folk ser ut, du bestämmer avstånd mellan saker. Du kan utrycka starka känslor med ögat. Så mycket kan man göra med dessa två bollar som rullar runt precis under pannan på dig. Det är helt otroligt vad man har mycket nytta utav just ögonen. Jag har alltid gillat min färg på mina ögon, blåa. Med en stark mörk linje runt.

Det är mycket som jag har lärt mig utav den här sjukdommen. Framför allt är det att uppskatta det man har. Man ser på världen på ett helt annat sätt, och jag önskar att alla borde vara med försiktiga. Att ha en tumör som sitter så nära inpå , mitt i cetrum gör att den känns mer hotande. Så uppskatta det ni har, det skadar inte.

& jag hörde att mobiltelefoner kan orsaka ögoncancer så snälla använd headset.

Om ni nu varit inne och läst skulle jag bli glad om ni kommenterade :)

Kommentarer
Postat av: Anette von Walden

Hej Gumsan!
Jag tänker på dig varje dag! du är jätte duktig och otroligt modig, jag är stolt över dig! Massor av pussar o kramar från Moster

2008-04-15 @ 22:21:55
Postat av: soffipropp ;D

jag använder headset! :)

2008-04-16 @ 09:21:02
Postat av: Anonym

Hoppas du o Jimmy haft en bra dag i solen kram Pelle.

2008-04-16 @ 16:42:22
Postat av: hanna

bra råd denize :)

2008-04-16 @ 20:46:30
Postat av: Elin Nyström

Hej tjejen!
Jag beklagar verkligen ögat. Hoppas du mår okej trots omständigheterna! Kram kram.

2008-04-16 @ 21:53:20
Postat av: Mamma

Älskar dej skruttan! Mamma

2008-04-17 @ 13:02:06
Postat av: älsklingen

du är en sån där tjej alla vill ha med järn hanskarna på och vill besegra allt. en människa som vill alla väl, som det råd du ger till alla dina läsare hjärtat

2008-04-18 @ 00:37:22
Postat av: M

Du vet att de sägs att en tydlig mörk ring runt iris bara finns på dom med nån slags övernaturlig förmåga va? =)
Grymt intressant blogg förövrigt
:)

2008-05-24 @ 03:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0