30 april

valborg, sista dagen på denna månaden och våren ska "invigas" . Idag har jag & Malin haft en lugn dag. Skimage17önt. Ikväll ska jag vara med Malin Vicky och Sara vi ska grilla hemma hos Malin. Lyssna på musik och så. Sen ska vi in till stan och kolla på brasan i badhusparken.

Jag har kommit på att det är jätte roligt att gå in och läsa allas bloggar. Jag är numera inne och kollar runt överallt och lämnar en kommentar här och där. En blogg som jag gillar stark är josefin crafoords blogg.


Jag läste i tidningen att valborg har blivit ett stort tillfälle för ungdommar att festa. Förut var det Lucia som var populärt och nu är det valborg. Undra varför "högtiderna" ändras. Vet ni?

Nu ska jag hoppa in i duschen ha en bra valborg ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0