29 april

Hej allihopa nu är jag tillbaka igen efter en mysig helg med min Jimmy.image15
Vi har inte gjort så mycket alls. Vi har spelat buzz och guitar hero. Solat och umgåts med hans familj. Jag har märkt att jag näst intill har blivit beroende utav bloggandet. Jag har så mycket skriv i händer så det nästan pirrar. Jag tror nästan att skrivandet ska bli mitt yrke i framtiden.

Nu är jag med malin , vi har ätit sallad och suttit på verandan och myst. Nu kollar vi på mitt super ex.

igår var vi med Vicky , det var trevligt , och det är alltid lika härligt och prata med henne. Imorgon ska jag malin vicky sara och kanske ida grilla hemma hos malin. Men först ska jag malin & vicky ha lite spa bastu ansiktsmask hårinpackning , och tjejiga saker. PLUS vi ska ha mycket prat.

Lite uppdatering hur det går med ögat. Det röda försvinner sakta men säkert. Men det är fortfarande väldigt ömt . Stygnen skaver det känns som att jag har en lite järnflisa som man inte kan ta ut. Ni vet ju hur det känns när man har en ögonfrans i ögat. Tänk då att ha stygn. usch och fy och blä. Stygnen ska försvinna av sig själv så jag ska inte ner och ta ut dom eller något sånt. Men jag ska stå ut lite till sen kan jag blicka tillbaka och tänka på hur duktig jag ändå har varit. En sak kan jag tacka min lilla knöl för. Jag har fått en helt annan syn på världen och det har jag skrivit förut. Men de är värt att upprepas. Det är som dom säger, man ska leva varje dag som om de vore den sista.
Nu ska jag fortsätta att kolla på film, men fortsätt att läsa och kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jadu vem gör inte det!? ;) HAHA

2008-04-29 @ 17:36:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

å tack så mycket! Kul att nån gillar den så man inte skriver bara för att :) inte lika roligt att skriva då. Ha en härlig Valborg!

2008-04-30 @ 07:56:05
URL: http://diabetesochjag.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mkt :D hihi

Hoppas du får en bra dag

2008-04-30 @ 08:41:49
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Rosie von Walden

Du har så klok mitt hjärta, livet har fått en ny mening. Det är så viktigt att vara rädd om varandra och göra mysiga saker tillsammans. Jag har också fått mej en ordentlig tankeställare. Älskar dej skruttan! Mamma

2008-04-30 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0