24 apri

Hej!
jag har verkligen blivit knäpp av att trampa runt hemma . Nu sitter jag och kollar Rachel Ray, och kollade nyss på Oprah. Ja men ni hör ju. Haha, jaja ja ska försöka att packa för ja ska till härjedalen imorgon med världens bästa Jimmy. Men ja åker till bräcke ikväll så jag måste packa klart nu snart alltså. Jag måste ta med playstation med singstar buzz och guitar hero.  Så det blir mycket som jag ska släpa runt på.
Men sist vi sjung singstar med jimmys familj så var det så himla roligt och mysigt. Så det är defenetivt värt det.

Det blir nog inte något bloggande förens nästa vecka.

PUSS på er alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: Moffa

Snart är det dags för styrning har fått papper. Ha det bra.Moffa

2008-04-24 @ 17:28:30
Postat av: Kina S-vall

Hej lilla tjej! Hoppas att du får en rolig helg.
Önskar dig allt gott,Du måste vara en underbar människa med så mycke glädje och energi.Var rädd om dig.Tänker på dig varje dag håller tummarna att allt går bra.
MVH från en gammal tant.

2008-04-25 @ 07:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0