21 april

Jag fick ett sånt sött kort idag från moster. tack så mycket :D

"Här kommer en liten grej,
till mosters goa tjej.
Ett uppiggande läppglans,
som får Jimmy att glo som i trans

Du är fantastiskt!!!
Massor av kramar
från moster anette"

image7













Sen har jag fått en sjukt snygg lila peak tröja från moster therese och en önskad mascara den där nya som gör att de glittrar lite gulligt hihi.                                                                                                                                                                   

image8
"sen har jag fått pengar av faster och farmor .tack"

& ett par skit snygg silver skor har jag fått utav Nicole & Pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0