21 april

Hej!
jag vaknade tidigt idag pga de dumma ögat. Nu kan ja inte sova heller så ja vet inte riktigt vad jag ska göra , suck, Jag kollar på den här filmen, famij på väg. En sjukt rolig film som jag rekomenderar starkt. Igår såg jag det här sanningens ögonblick. Det jag ett bra progam tycker jag. Men något program som jag saknar på TV är ju iaf fångarna på fortet. De var hur bra som helst. Men iaf de här sanningens ögonblick. Det jag ju ett par interessanta frågor som kom fram , och den första killen var ju på 75 000 eller nånting. Så ljög han  och då han förlorade han allting.

Ajaaa, ja ska ner och äta frulle frukost nu hihi.
Men ja kommer nog att skriva igen sen.
Ha en bra dag  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0