20 april

Hej !
Nu sitter jag och knappar på min nya rosa dator. Riktigt stolt är jag över  över den. Har köpt den själv för skadepengarna eller vad man ska säga, jag måste ju få skämma bort mig själv lite granna.
Igår åkte jag hem från pappa & Nicole varje gång jag är där så  blir jag så avslappnad. Jag gillar att vara där i huset. Jag kom hem 12.20 då hämta mamma & Jimmy mig på flygplatsen. Jag hade visst
åkt samma flyg som dogge doggelito.  Vi åkte och handlade sen satte vi oss på verandan och
åt tapas. Sen åkte jag och jimmy in på stan och åt på Athena med Lotta Malin & Victor. Alla beställde pizza. Sen mötte vi upp Jocke & Robin  så gick vi alla och discobowlade. Tjejerna mot killarna yeeyy, vi var grymma.
Men jocke hade visst nån mega tur och gjorde jätte många strike  och spärrar. Sen träffade vi Mica och Henke och vi alla åkte hem till mig och sjung singstar. Även där körde vi killarna mot tjejerna
och självklart så vann tjejerna yeaah. 

Idag så har jag inte gjort mycket. förresten så drömmde jag en jätte hemsk
drömm inatt så jag grinade så jimmy fick trösta mig. Nu ska jag försöka att förklara den extremt knäppa drömmen..

"Jag jimmy lotta & henke var grisar men vi hade människa hjärna liksom
så var vi i en fabrik liknande byggnad. Så var vi typ jagade och så kom
vi in i ett rum så var de typ en rutcshkana längst upp i taket den ledde
till ett annat rum. Så jag var först upp på den där så åkte ja in i
de andra rummet. när jag kom in i de andra rummet märkte jag att det
var ett slakteri så jag hoppade av den där kanan jätte snabbt sen kom
alla andra efter mig. Jag skrek åt dom att dom skulle hoppa av för i slutet av
kanan så vart man slaktad. Så alla hoppade av, men henke var kvar i
de andra rummer innan. Jag lotta & jimmy smög oss ut ur slakteriet
vi kom in i ett litet rum mitt emot slakteriet så vi stod och kollade i
en springa ifall dom där som jagade oss skulle komma. Till slut kom det två tjejer
och lotta viskade stäng dörren, jag stängde dörren med en smäll så att
tjejerna märkte att vi var där. Dom tog oss allihopa till slaktrummet
där låg det blod och massa grejjs från andra grisar. Så tog dom lotta och
la upp henne på rull bandet så dom slakta henne jag skrek och grina så
tårarna kom i verkliga livet. Jag tyckte att de var den värsta drömm
någonsin men nu när jag tänker tillbaka var de ganska kul. Att ja drömmde
att vi var grisar hihi"


Aja åter till verkligheten, mitt öga ser hur äckligt ut som helst. Man ser stygnen jätte väl nu och dom har typ sytt runt hela ögat. Jätte  läskigt. Jag har inte specilet ont just nu iaf, det är mer en ömhet. Jag har lärt mig att ta droppen och ögonsalvan helt själv.  Jag har en hel vecka kvar att göra ingenting alls. När jag är på skolan är
jag hur skolless som helst. Men sen när man bara är hemma och gör absolut Ingentingt så blir man så himla uttråkad. Så imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv och det brukar vara vid 8 tiden eftersom då
brukar jag få ont i ögat. Då går jag upp och äter frukost.Sen kollar jag på TV sen gör jag mig iordning för att äta lunch med mamma & camilla på lilla siam sen ska jag kanske svänga förbi på skolan och kolla så dom sköter sig
sen ska jag hem och sitta vid datorn förmodligen. Ni får veta imorgon om jag har gissat rätt på vad ja ska göra imorgon , hihi.

image6
"jag pröva min nya grejja på datorn"

Jag måste bara tacka susanne & bengan lite extra för att dom hjälpte mig
med min dator tacktack :) . Sen måste jag tacka johan för att han har hjälpt mig
med internet idag ett stort tack.
Sen måste jag tacka mamma pappa & jimmy för att dom är helt enkelt är bäst!




Sen måste jag bara säga att step up filmen är sjukt bra, jag älskar den.

Kommentarer
Postat av: hampus

jag blir verkligen inspererad av de du skriver.

2008-04-20 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0