17 april

hallå , nu är det blandade känslor här. Jag är så glad för att imorgon ska jag få ta bort denna.

image4

Men jag är ändå nervös inför operationen. jag är ändå så fundersam och vill helst veta nu på sekunden om cancern är borta nu, föralltid. Jag ska åka till stockholm snart och imorgon den 18 gäller det. Men jag är ju i goda händer, min läkare charlotta är jätte duktig och trevlig.

Förresten så har det röda försvunnit lite nu, nu är jag till och med lite vit i ögat. Svullnaden har lagt sig och jag är så rädd för att ja ska bli lika röd och svullen igen imorgon. SUCK. jag som precis har börjat sett ut som en människa.

Nu när jag kommer till sthlm kommer moffa att hämta mig och mamma på arlanda. Då åker vi till sjukhuset och lämnar väskor och så , sen så ska vi ut och äta  . Jag tror vi ska äta på en tapas resturang. Imorgon så kommer pappa och hämtar mig på sjukhuset mamma åker hem till östersund och jag stannar där en dag till med pappa . Vi ska ut och äta, jag pappa & Nicole. Jag vet inte om ja kommer vara så roligt sällskap efter narkosen men vi får väl hoppas på att jag är pigg. Sen åker jag hem på lördag.

Hoppas jag får tag på en dator imorgon så jag kan blogga lite då också
.
 önska mig lycka till ,  jag blir glad för alla kommentarer

Kommentarer
Postat av: Jessica<3

lycka till :)

2008-04-17 @ 16:29:09
URL: http://godisknarkare.blogg.se
Postat av: Anonym

lycka till hjärtat, fan va stark och duktig du är!

2008-04-17 @ 21:14:10
Postat av: Mia

Våran lilla tjej som nu får vara så stor.Ja guud va duktig du è,nu skulle du du se fasters röda ögon efter ha läst din blogg. Jag ringer dig senare kramar Mia

2008-04-18 @ 13:35:08
Postat av: syster

Hej gummsan!
Tänker på dig idag (fredag 18/4). Det går inte att beskriva hur stolt jag är över dig tjejen!
Du är den starkaste människan jag vet!
Jag ringer dig lite senare och hör hur pigg du är.
Älskar dig min kära lilla syster!
Kramar i miljoner

2008-04-18 @ 14:12:00
Postat av: Största storasyster

Hej på dig min ängel!
Har tänkt på dig hela dagen idag. Du är så duktig. Kom ihåg att jag alltid finns här =)

Älskar dig gumman! Bamsekram från mig

2008-04-18 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0