15 april

Vaknade precis, mitt öga hade varat igen men jag hade inte lika ont som jag brukar ha. Jag tod Tradolan vid 4 inatt och jag tror att de är därför ja inte hade ont. jag ska snart äta frukost hade jag tänkt , jimmy ligger och sover som en stock. Kanske ska jag gå ner och kolla på en film. Idag är det fint väder iallafall så vi kanske ska gå ner på isen ta med lite picknik och ta med linus & lotta och bara sitta och sola. Ikväll kommer Mina systrar och fikar så jag och jimmy kanske ska baka också.

Jag räknar dagar tills jag får ta ut den här dumma plattan.
 
image2

Kommentarer
Postat av: Fam: Nyström i Umeå

Hej! Denize. Vilken jätttefin blogg du har gjort. Det är bra att du delar med dej av dina erfarenheter och va andra ska tänka på för att inte utsätta sej för onödiga risker dessutom att man ska värna om sina nära och kära. Krya på dej och lycka till med din fortsatta behandling.Vi tänker på dej.

Kram från Tomas Diana Fanny och Josef.

2008-04-17 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0